Notebook szervizzel kapcsolatos tudnivalók!
Szolgáltatásaink:
Szervizünk az alábbi termékcsoportok bevizsgálását és javítását vállalja:
- Notebook
- TFT-LCD
- PDA
- Digitális fényképezőgépek
- Merevlemez (winchester)
- Adatmentés
Szervizünk díjszabásai és egyéb fontos tudnivalók:
A szervizünkbe eljuttatott termékek bevizsgálási díja: 5000.- Ft +ÁFA.
A javítási szolgáltatás rezsi óradíja szervizünkben: 2900.- Ft +ÁFA.
A hibás termék beérkezését követően bevizsgáljuk a terméket és a hiba megállapítása után elemezzük a javítás gazdaságosságát.
Az elemzés eredményeként három különböző lehetőség adódhat:
- Amennyiben a termék javítható és a javítás összege nem éri el a 15.000.- Ft +áfás összeget, a javítást automatikusan elvégezzük.
- Amennyiben a javítás várható díja meghaladja a fenti összeget, árajánlatot készítünk és csak annak az elfogadása után végezzük el a javítást. Amennyiben a megküldött árajánlat alapján a megrendelő nem igényli a javítási szolgáltatást akkor a következő 3.-as pontban foglaltak szerint járunk el.
- Amennyiben szervizünk úgy dönt, hogy a termék javítása gazdaságtalan (a javítás várható díja megközelíti a termék piaci értékét), a terméket visszaküldjük a megrendelőnek és kiszámlázzuk a bevizsgálási díjat.
Az adatmentés költségeiről minden esetben e-mailben adunk tájékoztatást a beérkezett termék bevizsgálását követően.
Ha a megrendelő csak bevizsgálást szeretne kérni vagy csak árajánlatot a javítás várható költségéről azt külön kell jelezni az átvevő ponton történő leadáskor. Ebben az esetben csak a bevizsgálási díjat számlázzuk ki és nem végezzük el a javítást az 1.-es pontban foglaltaknak megfelelően.
Nem vállaljuk a következő termékek javítását:
- gyári garanciával rendelkező termékek
- fizikailag sérült vagy láthatóan szakszerűtlenül javított termékek
- Az általunk elvégzett javításra a törvényben előirt 3 hónap garanciát vállalunk.
Hogyan jut el hozzánk az Ön hibás terméke:
Az Országos hálózati térkép segítségével ki tudja választani az Önhöz legközelebb eső vagy legszimpatikusabb partnerünket akinél átadhatja a javítandó terméket és a kitöltött megrendelőlapot (letölthető)
Az átadott terméket partnerünk a legrövidebb idő alatt eljuttatja szervizünkbe. Amint a termék beérkezett a fentebb leírt módon történik a hiba megállapítása és az Ön értesítése a munka elvégzéséről illetve, arról, hogy várhatóan mennyibe fog kerülni a javítás.
Ezt követően visszajuttatjuk a terméket partnerünkhöz és tőle veheti át a leadott terméket, valamint az elvégzett szolgáltatásokról kiállított számlát.
További információért keresse fel kollégáinkat az ismert elérhetőségeken. |